Kさん、釈放されました!!今、本人から直接、報が入ったそうです。오늘, 그는 석방되었습니다!! Today, Mr.K has been released!!

今日の11時に釈放されまました。流石にちょっと疲れた声でしたが、ホッと落ち着いている様子だったそうです。
Kさんから一言もらっています。
「突然でびっくりした。何が何か分からんかった。外との連絡が一切なかったから弁護士から救援会のことを伝えてもらったときとても勇気づけられました」
 
"This sudden release made me surprised. i could not grasp my situation
immediately. as there was no contact with outside of the jail, when the
lawyer told me about comrades who worked for saving me, their activities
encouraged me so much."